Waarom u geen laxeermiddelen nodig heeft voor gewichtsverlies of gezondheid van de dikke darm

Spijsvertering is gemakkelijk te onderhouden en u heeft geen laxeermiddelen nodig om een ​​goede gezondheid van de dikke darm te behouden. Als je leert wat je beste eiwitten zijn, en ze combineert in je genetische zone van eten, kun je gelukkig blijven, gezond en IBS-vrij blijven, zelfs op hoge leeftijd.

Het gebruik van laxeermiddelen is gevaarlijk voor uw gezondheid. Het verwijderen van elektrolyten uit uw lichaam kan uw hersenen beschadigen en epileptische aanvallen veroorzaken. Stel dat u autorijdt en een aanval heeft. Dit kan uw leven onnodig kosten.

Het gebruik van laxeermiddelen kan een rebound-effect hebben op uw dunne darm en dikke darm. Uw dunne darm kan de voedingsstoffen die uw lichaam nodig heeft niet opnemen en de dikke darm stopt met werken op natuurlijke wijze wanneer wordt verteld wanneer te werken. Dit kan leiden tot een beschadigde dikke darm die moet worden uitgesneden en aan uw maag moet worden vastgemaakt met een colostomiezak naar buiten voor afvalinzameling.

Als u laxeermiddelen gebruikt, worden uw nieren uitgeschakeld. Wanneer u al het water uit uw lichaam verwijdert via uw dikke darm, is er geen reden voor de nieren om te werken, en kunnen ze stoppen, waardoor u gedialyseerd moet worden.

Ten slotte kan het gebruik van laxeermiddelen uw hart beschadigen. De elektrolytenbalans moet worden gehandhaafd voor een gezonde signalering en ritmisch kloppen. Door alle elektrolyten uit uw systeem te verwijderen, wordt dit delicate evenwicht beschadigd.

Leren hoe u uw eetgewoonten kunt afstemmen voor uw beste spijsvertering, begint met een boek om te leren welke eiwitten werken voor uw genetische bloedgroep. Vervolgens kunt u door middel van een eenvoudige genetische test leren welke zone voor u werkt. Ben je koolhydraatarm of vetarm. Ben je evenwichtig, of mediterraan? Voel je je beter door eiwitten of groenten te eten?

Heeft u genetische afwijkingen die ertoe kunnen leiden dat u aanvullende voedingsondersteuning nodig heeft, dan zal de eenvoudige genetische test u ook vertellen. 40% van de bevolking heeft MTHFR en het eten van het voedsel dat u nodig heeft om deze aandoening te ondersteunen, zal uw dikke darm schoon houden en u gelukkiger en gezonder houden.

Afhankelijk van suppletie kan dit problemen veroorzaken, omdat te veel suppletie een opeenhoping van foliumzuur in het systeem kan veroorzaken, wat kan leiden tot kanker of een auto-immuunziekte.

Leren hoe u uw portiegroottes kunt beheren, zodat u uw dikke darm kunt helpen genezen. U kunt dan leren hoe u uw beste verouderingsgewicht kunt behouden en hoe u uw dikke darm tevreden kunt houden.

Een evenwichtige balans tussen eiwitten en groenten, voor lunch of diner, fruit en verrijkte granen met amandelmelk of fruit met yoghurt of quinoa. U kiest wat u het leukst vindt.

Ontdek welke eiwitten het beste voor u zijn en welke u moet vermijden. Openstaan ​​voor verandering helpt, want verandering is nodig om buikvet af te houden.

De gratis nieuwsbrieven, waar u gratis coaching kunt krijgen en leert hoe u uw eetgewoonten kunt afstemmen.

De eerste tool, de Pathway Fit Genetic Test, een wanguitstrijkje, hier

En de primaire lijst met zeer gunstige en vermijd voedingsmiddelen voor uw specifieke genetische type. Hier

Door met deze twee tools samen te beginnen, leert u welke eiwitten en welke zeer gunstige laag-glycemische vezelrijke voedingsmiddelen uw lichaam nodig heeft, en welke “zone” u moet eten om uw beste gewichtsverlies en maximale gezondheid te vinden.

Als u geld tekort komt, raad ik u het boek aan en eerst uw bloedgroep te kennen. Zoals ik al zei zijn de nieuwsbrieven gratis.

Leave a Reply